Nabór na stanowiska w Wydziale Gospodarki Gminnej w Goleniowie


W Gminie Goleniów ogłoszono dwa nabory na wolne stanowiska w Wydziale Gospodarki Gminnej. Burmistrz Gminy poinformował o dostępnych ofertach, które mogą zainteresować mieszkańców poszukujących pracy. Oferta dotyczy stanowiska Dyrektora Wydziału oraz Podinspektora ds. drogownictwa. W niniejszym artykule przedstawione zostaną szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów oraz terminów składania aplikacji.

W pierwszej kolejności ogłoszono nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Gospodarki Gminnej. Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku są zobowiązane do złożenia dokumentów aplikacyjnych osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, bądź wysłania ich pocztą na adres Urzędu. Termin składania aplikacji upływa 11 października 2024 roku o godzinie 15:00, a decydującą rolę odgrywa data wpływu dokumentów do urzędowych pomieszczeń.

Drugą ofertą jest nabór na stanowisko Podinspektora ds. drogownictwa. Podobnie jak w pierwszym przypadku, aplikacje można składać osobiście lub wysyłać pocztą. Termin na składanie dokumentów upływa 8 października 2024 roku o godzinie 12:00. Szczegóły dotyczące obu ogłoszeń można uzyskać w kadrach Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej UGiM w Goleniowie.

Źródło:


Oceń: Nabór na stanowiska w Wydziale Gospodarki Gminnej w Goleniowie

Średnia ocena:5 Liczba ocen:1


Zobacz Także